TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

# 2009 i bilder #

I hele fjor, 2008, hadde jeg mange ganger planer om å legge ut et bilde hver dag eller i allefall hver uke eller måned. Men selvom det er en tid til alt, som Bibelen sier, så rakk jeg det ikke. Ble så mye annet å gjøre og det gikk i gemmeboken. Men nå har Nina kommet med oppfordringen. Nina er hun som administrerer den fantastiske bloggen som lyder navnet fotoverden. Så kanskje det blir bedre dette året og jeg får gjennomført det. Skal i alle fall gjøre så godt jeg kan! Går du inn her så ser du oppfordringen hennes.

Og til deg som leser:
Har du blogg?
Har du kamera?
Liker du å ta bilder?
Hvorfor ikke bli med på dette da?

Dette er mitt bidrag for uke 1 i 2009.
Dette bildet er ikke redigert i det hele tatt.

3 kommentarer:

ninabakke sa...

Takk for hyggelige ord og så gøy at du blir med! :D

Flott startbilde

Miriam Elisabeth ツ sa...

Takk :)

Merete sa...

Så stilig!! Ikke lett å ta fyrverkeribilder!!

Gleder meg til se bildene dine framover...