TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

# En favoritt er vanskelig å velge ut #

En ny deltakelse på en konkurranse(bloggcandy)fotoverden <- Gå inn der å se det lille du må gjøre for å kunne være en av dem som stikker av med en gjør det selv kalender. På fotoverden er det mye kjekt å delta på, mye fint du kan vinne og mye inspirasjon og lærdom å hente. Sjekk ut fotoverden, for jeg anbefaler denne bloggen på det sterkeste!

Å plukke ut et favorittbilde ut av de mange hundre bildene jeg har tatt i 2008, er en vanskelig jobb. Men siden de fleste bildene er på hardisken i Sandnes og jeg ikke er der, så ble jobben en smule lettere. Sjekket arkivet på denne bloggen og endte til slutt opp med å velge dette bildet her som gir meg en ro og minner meg om sommeren.
Delta da vel ;)

Ingen kommentarer: