TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

#Kjæresteparet#

8.februar 2009
På mandagen, som nevnt tidligere, var jeg ute ved sverdene i Hafrsfjord og tilbragte nesten 4 timer der i området. Satt og nøyt den flotte dagen,- skyfri og blå himmel med en diger sol på. Og islagt sjø. Det var så flott som det kunne være. I tillegg fikk jeg sitte å knipse så mange bilder som jeg måtte orke av dette svaneparet. Innimellom kikket hosvanen på meg og ristet på hodet. Lei av oppmerksomheten kanskje? Var i allefall flott å få lov til å sitte en meter fra dem og ta bilder. Jeg er svak for svaner ;) De er så flotte og majestetiske synes jeg! Og man kan ikke klare å få et bilde av ei svane til å bli dårlig, for svanen gjør bildet så flott! Her er noen av favorittene. Hva synes du?

Lyst til å se flere av bildene? Du finner de i en film her.

Ingen kommentarer: