TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

# Sverd i stein #

3. februar 2009
I går, etter litt bussfarting hit og dit, fikk jeg hjelp av en eldre dame og så en unggutt. Jeg kom meg omsider på rett buss og ba den sure, gretne og kvinnelige bussjoføren om å si i fra når Madlaleiren var neste stopp så jeg kunne gå av. Hun glemte meg, men heldigvis sa en unggutt: "Nå kommer Madlaleiren." Og så plinga han for meg. Jeg sa tusen takk, han svarte: "Dagens gode gjerning."

Tidligere har jeg bare sett sverdene en gang kjørende forbi og mange ganger på postkort. Nå fikk jeg stå å bli betatt og ta mange bilder. Etter å ha gått i gjennom de på datan, sletta de 300 jeg var misfornøyd med og fikset på de jeg er mer eller mindre fornøyd med så sitter jeg her og drømmer om gårsdagen. Det var en beautiful day! Sol, blå himmel, minusgrader og svaner på sjøen.

Jeg har laget en bildefilm for å vise deg bildene og for å slippe et evig langt innlegg fult av bilder. Senere kommer nok ett og annet bilde i sitt eget innlegg for å få vise seg fram ;) *smile* Men er noen tekniske problemer her i forhold til opplastning, så dere får vente i spenning på filmen ;)
Nå går det rykter om at det skal komme snø. Kanskje blir det noen vinterbilder fra vestlandet. Bare det ikker er slaps, men skikkelig snø :) Jeg sjekket nå arkivet mitt og så da at det eneste vinterbildet fra helga jeg var på Ulefoss er av lille skatt. Så slenger et par av dem inn her etterpå i et eget innlegg ;)

Denne pagen er jeg veldig glad i :)

2 kommentarer:

Pupziz sa...

Nydelige bilder du tar=)
Skulle ønske jeg tok meg tid til sånt også:-S
Er ikke så ofte jeg får det til desverre... Kanskje når jeg blir gammel:-P

Miriam Elisabeth ツ sa...

Takk Pupziz :) Tid til hva? Å ta bilder eller redigere dem?
Hvis det er rammeredigeringen så er den kjapp og enkel,- alt du trenger er å laste ned photoscape og slenge bildene inn i de rammene du ønsker ;) hehe :)