TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

# Pass på øynene dine #

Bidrag 1 -31. mars 2009
fotoverden, en blogg du burde titte innom, har Nina nå satt i gang en påskekonkurranse. Et bilde hver dag og vinneren kårer hun in the end. Bildet kan være av det du vil ;) Og en premie vanker til vinneren. Premien er fra bloggen Nesten Perfekt. Dette er og en blogg du burde besøke, for der er det mye fint! For å finne ut mer om konkurransen, kan du trykke her ;)


Bildet er litt gråaktig og ikke helt topp, men likevel vil jeg starte konkurransebidraget med dette bildet. Kanskje er det grått på grunn av røyken fra bålet? Bildet er tatt påska 2005 og den knærsje oransje påskefuglen/ påskeharen er min kjære far :) Vi hadde besøk av en vennefamilie og var på tur i skauen med bål, kakao, pølser, pinnebrød og godt humør. Ser det var lite snø den påska ja, slik er det ikke nå :) Så jeg gleder meg til i morgen. Da reiser jeg til mor og far for å være der i påska. Og det blir mye snølek, skogsturer og annet påskekos. Gleder meg!

Flere påskekonkuransebidrag finner du her!

GOD PÅSKE FOLKENS!

4 kommentarer:

LiBeReJo sa...

æ fekk ont i auan av dressn t far din! æ håpe itj hain ska ha på sæ dein i år?
glede mæ t å feir påske m dokker:) hørres ut som d bi kosli å arti påske:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Ja, man må ha brilla som tåle det skarpe lyset ;) Sånne som han har på sæ ;)

Og vi glede oss! Æ glede mæ heilt sinnsykt! Ja, håpe påska blir fin :) Ska i alle fall gjør ailt førr at ho ska bi det :)

ninabakke sa...

Herlig "påskedress"

Gleder meg til å se flere påskebilder

Ove sa...

Oi oi oi, den var blendende :) Herlig :) Gleder meg til fortsettelsen :)