TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

# Solastranda #

I dag trengte jeg komme meg ut. Blir gal når jeg sitter for mye i ro. Hatt noen tunge dager i det siste og da går jeg nesten på veggen. Så jeg henta ut min trofaste sykkel og tok fatt på veien ut til Sola stranda. Valgte veien om Soma. Maaaaaange lange og seige motbakker, veldig kraftig motvind og steikende sol bestod sykkelturen i. Var godt å komme ut til det elskede havet. Havet gir meg ro. Blir i så godt humør og får mye energi av det. Syklet totalt 3,5 mil i dag. Deilig! Vel hjemme sjekket jeg ut de mange bildene jeg tok og redigerte de bittelitt i picasa(har ikke og skjønner ikke photoshop) ;) Her er noen bilder, flere finner du på nettalbumet mitt. Hadde tenkt å bare legge ut noen få bilder, men klarte ikke plukke ut bare noen få. Så det endte med mange bilder, men enda flere finner du på nettalbumet mitt ;) Trykk på bildene så kommer du rett dit ;)
Hva syns du?
Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

Fra Solastranda 23.april 2009

6 kommentarer:

Dagrun sa...

Jeg synes du tar flotte bilder, Miriam! Jeg likte veldig godt det første. Fantastisk himmel! Også det med den taggede bunkersen (det uten skyggen som kommer mot deg) samt det nest siste. Der liker jeg linjene i stranden og vannet og at det går skrått inn i bildet, om du skjønner. Jeg kunne visst skrevet mye her, men jeg skal gi meg der... ;)

LiBeReJo sa...

utrolig fantastiske gode bilder mia:D som vanlig;)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Tusen takk Dagrun :) Det bunkers bildet du nevner, er blitt favoritten her. Skikkelig fornøyd med det, hvis jeg kan si det :) Takk for ros, det varmer :) Du kunne bare fortsatt ;) Setter pris på kommentarer som tar tak i bildene og gir konkrete tilbakemeldinger. Lærer av det :)


Tusen tusen takk Linda :) Du skulle ha vært med! ;)

Ove sa...

Nydelig gjennomført Miriam! Kjempe flott. Og enda mere var det i nettalbumet ditt :) Supert!

Are sa...

Utrolig flott du! Det bunkers bilde(utan skygge) er fantastisk flott! Får krigsfølelse av det. Kanskje ikke så rart siden det er ein bunkers ;) De andre bildene er også flotte. Selv elsker jeg nærbilder av sand hav der det står skrevet noe i sanda. Flott! trykket på bildene dine og du og du så mye flott det var i det albumet ditt altså! Du burde promotere det enda mer! Folk burde virkelig trykke seg inn dit! Ha en flotters helg!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Tusen tusen takk Ove og Are :)