TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

٩(-̮̮̃-̃)۶ Summerfeeling ٩(-̮̮̃-̃)۶

Nesten daglig sykler jeg minst 7km. Kort tid igjen her vest før ferien så har ikke gidda å kjøpe månedskort på bussen. Derfor sykler jeg til og fra skolen + litt til ;) På tur hjem i dag ble jeg skada... Les mer om det her.

Jeg slappet av på soffaen og hadde ikke noe å ta meg til, men så skreiv jeg til Linda på MSN om vi sammen skulle dra ut på fototur slik vi gjorde når hun var her, men bare på hvert vårt sted nå. Og etterpå se hverandres bilder. Det gjorde vi :) Linda sine bilder finner du her. Resten av mine bilder finner du her ;)


Fra Sommerfølelse(28.5.09)

Fra Sommerfølelse(28.5.09)

Fra Sommerfølelse(28.5.09)

Fra Sommerfølelse(28.5.09)

Fra Sommerfølelse(28.5.09)

7 kommentarer:

Dagrun sa...

Å så fine! Jeg likte kjempegodt det mot himmelen som nesten var sv-hvitt. Nydelig!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Tusen, tusen takk :) Er nok favoritten her og, det bilde ;)

Anonym sa...

Kjempe fine bilder du tar:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Takk Anonym :) Hvem enn du måtte være ;) Du vet du kan bruke navn/nettadresse og bruke et navn der?;) trenger ikke fylle ut nettadr;)

Inger Lise sa...

okay, da vet jeg dte til neste gang;)

Ninni sa...

Vackra bilder! Gillar speciellt fotot på maskrosen!
Härlig musik också...men jag kommer inte ihåg vad sångerskan heter. Visst är det ett gammalt brídrag till Melodifestivalen?
Ha en skön helg!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Tusen takk Inga og Ninni :)