TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Hvilket dyr?

Også fra dyreparken i Kristiansand. På det ene bildet ser dere såvidt treet jeg viste som Monochrome Monday bidrag på mandag.


I morgen kommer muligens løve bildene. De er jeg skikkelig fornøyd med, hvis jeg kan si det :)
Nå slapper jeg av i soffan på jobb. Brukerne er badet/dusjet og lagt. Alle fem. Varmen har sliti de ut. Vært minst 27 grader i dag. Har merket det godt. Blitt sliten av ingen ting... Hadde dere en fin St.Hans? Det hadde jeg :) Fikk lånt kamera av pappa, så kanskje det kommer noen bilder her i morgen.

7 kommentarer:

Dagrun sa...

Gnu? (avslørerglattdårligedyrekunnskaper) Jonsok var fin og gårsdagen enda bedre.

Mattias Bergdal sa...

Jeg har ikke anelse på hvilket det er, men bildene var fine! :)

Anne sa...

Først NÅ!!! nok den idden til bilde til fotokonkuransen du!! mens jeg kommneterte til Dagrun!!!

Her må det action til du :-)))) og hlrer du naboen min gå litt berserk, får du svaret i løpet av kvelden...

Klem, glad klem ble det når jeg nå fant en løsning ja

LiBeReJo sa...

vil nestn tru at d e gaselle.
flotte bilda:)

LiBeReJo sa...

eller "Elan Antilope" vess æ såg rætt på dyreparken sian

Piggsoppen sa...

Nydelige bilder av løvene, de var store fine katter :D

Charlotte - FO² sa...

Wow, flotte bilder. De er så kule de løvene, er jo pus bare giga stor!!! :) hihi