TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Riga 4

Flere Riga bilder her ;)



6 kommentarer:

Sagatun sa...

Nydelige detaljer veldig bra bilder.
Liker hvordan du har kuttet bildene dine.
Skal til Riga til uka:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

tusen takk :) gled deg og jeg misunner deg ;)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Det er bilder jeg har stor sans for, pene utsnitt og ikke minst flotte motiver du har fanget her :) ha en fin kveld.

Anonym sa...

Så utrolig mye flotte bilder du tar! Imponerende. Jeg sitter selv å prøver meg frem, men har akkurat anskaffet meg et bra camera, så er helt fersk..hehe. Men ser du bruker programmet photoscape, det virker meget enkelt og bra. Men lurer på om du får skrevet ut dine collage? De jeg har laget er blitt veldig veldig små.. Mellom 50 og 90 kb, men da normale bilder er rundt 5 mb. Noen ideer?

Miriam Elisabeth ツ sa...

Tusen takk Rune!

Anonym: I photoscape kan u bestemme collagens størrelse. Du har kanskje ikke gjort det og derfor er de blitt veldig små?
Takk for ros!

Tone sa...

Så flotte bilder. Må jo være et eldorado, den byen der, for fotofrelste:-)