TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Synderen!

5 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Den har gjort mye skader som vil ta år å rette opp igjen ja.... Skremmende nesten å tenke på hvor små marginer det er fra idyll til katastrofe.

Miriam Elisabeth ツ sa...

Sant! Ikke bare vil det ta år å reparere, men det koster masse! Derfor jeg er mot olje virkosomhet i vakre Lofoten og Vesterålen :)

Dagrun sa...

Huffa meg. Den ser nå godt fortøyd ut nå i alle fall.

Også som du skiftere headere da. Det er jo oftere enn andre skifter sokker.

Jeg har ikke engang giddet å lage header jeg. Jeg tenker at det er meg å ikke ha header, hehe...

Camilla Elstad sa...

Bare mas du, jeg skal huske det til en gang det er jeg som behøver hjelp ;p

Jeg tror det varierer litt om det vises bilder eller bare tekst, men jeg aner ikke hvordan det er i forhold til at du legger bildene inn med bare html... Jeg har ikke prøvd det :)

HansHB sa...

Mange flotte bilder å se her inne!
Og helt riktig, - svinet! Håper vi slipper slike katastrofer i framtida...