TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

.... gal av lengsel

Nå er det nesten en uke( i morgen er det det) siden Doffen ble sendt til kamerasykehuset. I dag var jeg innom Elprice for å høre om de kunne si no om hvordan det ligger an. Fyren taster på PCn og svarer: Fremdeles inne. Vil vel ta 1-2 uker. Vi sender deg melding når det er klart.

Nei, er det fremdeles inne? Det visste jeg jo ikke siden jeg ikke har fått melding. TULL! Åh, blir gal!! Har så mange fototanker, men får ikke gjort dem. Og innen Doffen er hjemme igjen, kan et par av dem ikke gjennomføres...

Derfor er det lite liv her inne..

---Update 19.02---
Doffen er fremdeles inne til reperasjon. Jeg er skuffet over Elprice sitt service! Doffen har nå vært ute av drift i to uker og inne til reperasjon i litt over en uke.
Her kan du lese om situasjonen. Dette er på dagbokbloggen og der oppdaterer jeg jevnere enn her, akkurat nå...

4 kommentarer:

Tone sa...

Huff og huff! Føler med deg :-( og sender deg gode fototanker :-)

Hage og Foto entusiast sa...

Uff så kjedelig. Det føles som evigheter mens man venter... men desto mer glad når det endelig er ferdig. Håper for din skyld at det går fort. Lykke til!!! :)

Monica sa...

usj, jeg sender "bli-fort-frisk-og-kom-fort-tilbake"klemmer både til deg og Doffen jeg :) Håper det løser seg før du vet ord av det!!!!

Gry sa...

Huff, skjønner godt hvordan du har det. Bare tanken på å være uten kamera.... Håper Doffen snart er trygt hjemme igjen.