TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Back where you belong :)

Ja, igår(les: mandag) fikk jeg endelig kameraet mitt tilbake. 5 1/2 uker ufrivillig pause fra fotografering anbefales ikke! Grusomt! Rene avvenningen gitt ;) Men på mandag var Doffen(les: mitt kjære D40 ;) ) tilbake og da bar det ut på en etterlengtet fototur :) Rundt 7 timer ble det faktisk. Gikk ca 5 km og tok bilder av ting og tang :) Åh, det var så godt :) Senere i dag skal jeg ut til sjøen og knipse litt sammen med ei god venninne. Gleder meg! Ikke vært ute ved sjøen siden 1. desember. Det er utrolig til å være meg!!

Han er blitt demontert på kamerasykehuset for å finne årsaken til "sykdommen". Feilen var en defekt blendermekanisme, så jeg slapp å betale for det 5ukers lange sykehusoppholdet hans :) Håper nå at han holder seg frisk :)

Eksamensoppgavene er levert og man venter nå på dommen :/ Dog har man ting å gjøre mens man venter, for jeg er nå i gang med bachelor oppgaven, men nå som inspirasjonskilden min er tilbake så ser jeg lyst på det :)

2 kommentarer:

Fotograf Trine Bjervig sa...

Gosh - for ett mareritt!! Godt han er på beina igjen ;)

Hage og Foto entusiast sa...

Godt Doffen er tilbake. Deilig å kunne ha det rundt halsen igjen. :) Ønsker deg en god tur i dag ved skjøen. :)