TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

ENDELIG tilbake i denne verden!

Det er E V I G H E T E R siden jeg sist oppdaterte denne bloggen!! Skyldes ikke at jeg har gitt opp og heller ikke at jeg ikke hadde tid, MEN at jeg ikke hadde mulighet pga mangel på nett.. NÅ har min kjære lillesøster lånt seg sin PC så jeg kan sitte på nett på PC i stede for på iphonen. Snille, snille lillesøster sendte den opp med ei venninne av oss som besøkte meg denne uka. Så heretter kan jeg få delt bildene jeg tar med kamera :) Og snart, når jeg har fått meg bil, kan jeg se mer av Finnmark enn bare selve Hammerfestområdet. GLEDE!! 

Nå kommer det til å komme MANGE innlegg her for du kan tro det er MANGE bilder jeg har liggende på vent som jeg vil dele med dere!! Håper ikke jeg er glemt i denne verden! :) Skal også ENDELIG sjekke ut de mange fotoblogger jeg følger - mye å ta igjen tenker jeg! Er jo nesten et halvt år siden sist jeg var innom denne verden!!

1 kommentar:

FO - 2 sa...

Velkommen tilbake!
Skal følge med her fremover.

Håper at du trives ellers, og at du har funnet deg til rette.
Vi var i Hammerfest for to år siden.
Kjørte fra Tromsø og nordover.
En tur med mange fine naturopplevelser.