TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

# Mandagstema - fritid #

16. mars 2009

"Fritid er det mest utfordrende ansvar et menneske kan tilbys."
William Russell
Mandagstemaet for uke 11's mandag er fritid. Hva er fritid for deg og hva gjør du da?
For meg er fritid alt fra å kunne senke skuldrene og slappe av- å gå en lang tur i Guds frie natur.
Fritid er og å være alene og kose seg med en god bok eller være med folk man trives med og kose seg sammen ved å finne på noe eller bare prate.
Når jeg har fri prøver jeg å senke skuldrene og lade batteriene. Det beste jeg kan bruke fritiden min på er å utnytte tiden sammen med folk som gjør meg glade. Om det er over en tekopp, måltid eller aktivitet har ingen ting å si på kvaliteten av fritiden. Noe annet bra er å ta en tur ut i naturen,- gjerne ved sjøen eller på fjellet. Da kan jeg med god samvittighet sette meg ned med en god bok etterpå :) Har jeg nok fritid? Nei, skulle gjerne hatt mer tid som man kan nyte fult ut.
Bilder fra helgens fritid får utfylle dette bidraget:

8 kommentarer:

Evami sa...

SÅ herlig dere har hatt det i fritiden i helga:) Sirkus g ut på tur me grilling av pølser,det er herlig:) GOdt å bruke fritida si sammen:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Ja, når tiden brukes sammen med venner så er det good, det er sant Evami :)

Nei, tiden trekker ikke alltid til Sommertid. En flott helg har det vært :) Fin uke ønskes deg og :)

Viola sa...

Der fant jeg deg til slutt... :)
Jeg likte det fjellbildet best. Flott og sosialt :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Takk Viola :)

Cathrin sa...

Kjempeflotte bilder! :O) Kjenner meg godt igjen i tolkningen din av fritid...akkurat sånn jeg føler det også! :O) Å ja, man skulle hatt så mye mere fritid! :O)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Tusen takk :)

Vestlandsjenta! sa...

Kjenner meg godt igjen i tolkningen din av fritid, det er virkelig noe man ikke kan få nok av!
Flotte bilder!
Ha en strålende uke!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Så flott :) Tusen takk :) God uke til deg og :)