TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

# Mandagstema ~ tall #

23. mars 2009

Denne mandagen har fått temaet siffer/tall fra driveren av mandagstema. Satt lenge og funderte på hvordan jeg skulle løse denne. For tiden driver jeg med opprydding på ekstern disk og kom da over bil bilder fra i fjor sommer. Derfor tok jeg dem i bruk for å løse mandagstemaet. Jeg elsker biler! Unge eller gamle har nesten ingen ting å i, men de gamle faler best i smak ;)
Ha en fin uke! Her finner du flere siffer/tall løsninger ;)

9 kommentarer:

heidi sa...

Stilige biler og originalt løst oppgave...

Fortsatt god mandag!

LiBeReJo sa...

knall bra bilde:)
å knall bra løysning:)

Gladie sa...

Wow, dritkule biler med kanonflotte tall! :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Takk Heidi :) God uke til deg, siden mandagen snart er omme :)

Takk Linda mi :) Glede mæ tell bidraget dett :)

Takk Gladie :) Ja, bilene er flotte :)

Evami sa...

Råkule tall du har funnet da,og så fargesterke bilder:)

Klem Eva

Kathrine sa...

Så flotte bilder! Og jeg elsker gamle lastebiler ,) En flott en du hadde her.

Ha en fin fin dag!

:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Evami: takk :)

Kathrine: takk :)

Anonym sa...

Mye flotte biler rundt om, ja!
Bra bilder du har av noen her, godt bidrag til mandagstemaet :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Takk Melusine :)