TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

VERDENS BESTE!

Siden dagen i dag er pappa sin dag, så må han få et innlegg her dedikert til han!

Fra Diverse bilder

Denne karen her fyller 60 år i dag!
Tenk det! 60 år! Utrolig!
Nå befinner denne snille, morsomme, humorfylte, gode, morsomme, trivlige, høye, beste fyren seg hjemme i på sitt hjemsted. Han, kona og svigermora er på silvercruise med hurtigruten og har tatt noen dagers stopp i Bø. Silvercruiset ble resultatet av sølvbryllupsfesten jeg arrangerte for mamma og pappa i fjor sommer. Akkurat nå feires han blandt gamle venner, slekt og eller kjente. Hæla i taket for pappa'n min!
Fra Diverse bilder

Han fortjener å bli feiret som bare det! For er det noen som stiller opp for alle og har omsorg for både mennesker og dyr, så er det nettopp min kjære pappa.

På festen får han seg nok en overraskelse. For jeg har fikset film til han. Med noen bilder av den seriøse pappa'n min og mange bilder av tullekoppen :) På slutten har jeg immitert han og mamma syntes det var veldig likt. Og helt på slutten er det en hilsen fra både broder'n, søss og meg ;) Tenker han blir overrasket over den filmen. Venter på en telefon fra han ;) Og jeg tenker den faller i smak hos gjestene, for de er jo vante med hans sprøe påfunn ;)
Fra Diverse bilder

Gratulere med dagen pappa! Gode ønsker for dagen din og fremtiden!
Håper dere får litt finvær de siste dagene der hjemme, så mormor får se Bø i all sin prakt!

Fra Diverse bilder

Fra Diverse bilder

Fra Diverse bilder

Fra Diverse bilder

Fra Diverse bilder

6 kommentarer:

Anne sa...

Gratulasjonshilsninger fra en trønderkjærring!!!
HURRA!

Noe helt spesiellt med en pappa, ikke sant?? heldige vi som har vår...

Evami sa...

Grattis med den store dagen til pappa´n din:) Og min er også verdens beste pappa,er det ikke rart???

OG så flotte bilder og at du er utrolig glad i ham skinner igjennom:) SKjønner at du gleder deg til å få den telefonen med en rørt pappa på tråden:) FOr en nydelig og omtenksom gave Miriam:) Klem Eva

MariMaja sa...

Flotte og artige bilder av pappaen din!
Grattis til han;)
Klem fra Maja

Miriam Elisabeth ツ sa...

Anne: Skal bringe hilsnene vidre ;P Ja, er no spesielt med pappaer. Spesielt de som er av den ekstra gode sorten. Pappa er en grunnmur i mitt liv. Vi er heldige!

Eva: Vi er heldige vi som har verdens beste pappa ;) Takk :) Ja, er veldig glad i pappa'n min. Han er en grunnmur i livet mitt. Venter enda på telefonen :) Kommer muligens til å slenge ut filmen på den vanlige bloggen min, så kan du jo se den, hvis du vil ;)

Maja: Takk, han er en tullekopp, men grunnmuren i livet mitt også ;)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Og ikke minst bør det sies at han er fotogen i de utroligste situasjoner, hehe, mange flotte bilder. Grattis med dagen i heimen :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Ja, det er jeg enig i Rune ;) Han passer foran kamera ;)