TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Jeg vet hva kua sier!


De fremste sier/spør: "Mon tro hva den blå greia, som jenta kom farende på, er?!"
Han bak svarer: "Jeg vet hva det er! Det er en... Å, hva heter det igjen?!" *tenke tenke*


Alle tre tenker:
"Du speilende linse på kameraet der, si meg hvem som er vakrest på marken her."



Svarten: "Jeg er lei av knipsingen. Jeg vil ikke fotograferes mere!"
Bruno: "Gjem deg bak meg du, så ser hun deg ikke."
Svarten: "Så snill du er, Bruno!"
Bruno: "Hva gjør man ikke for venna?" * men jeg må stå her, så hun får meg i god vinkel*
Lillegutt: "Hvorfor går du ikke bare bort Svarten?" *snakk om å gjøre seg til*
Svarten: "Jeg er så sliten og må hvile litt." *går jeg så blir jeg ikke med på bilde*

8 kommentarer:

Aina Regina sa...

Idylliske Ku bilder faktisk :P
Likte spesielt godt det nederste!

Flotte bilder nedenfor her også! :)

Anne sa...

De undrer om der finnes sykkel for kyr tenker jeg :-))

Dagrun sa...

Hehehe.... tro hvem som hadde det gøyest her, fotograf eller sykkelløse kyr.

Rune (Bildebloggen) sa...

Hehe, jeg setter en tier på at fotografen koste seg minst like mye som kuene :)

Miriam Elisabeth sa...

Takk alle sammen :) Var kanskje fotografen som koste seg mest, men så ikke ut til at kuene mistrivdes akkurat ;P

♥Camilla sa...

Hei!
Jeg har bare et lite spørsmål; hvordan får du bildene så store på bloggen?! :p
Fint om du svarer på min blogg... ;)

NRS sa...

God fotografering! Kyr er alltid idylliske. Diverre blir det færre og færre av dei, ettersom politikarane tvingar bøndene til å leggja ned.

Miriam Elisabeth sa...

Takk NRS! Enig i det du sier.