TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

I min mormors vinduskarm

Min kjære mormor er litt av ei dame.
Sprek som bare det enda hun nærmer seg 90 med små skritt.
Hvem skulle trodd det?! At denne damen for år siden passerte 80!


Jeg er veldig glad i min kjære mormor. Hun har stor kjærlighet for oss barnebarna og er ofte med på skogturer(blåbær tur i sommer) Jeg er glad for at hun holder seg så godt. Og når jeg er med henne eller har anledning til å treffe henne, tenker jeg på mitt eget ordtak:
Utnytt hvert sekund og nyt hvert øyeblikk
For noen år siden kjøpte jeg og min søster denne orkiden til mormor. Vi var på bytur og følte for å reise innom mormor på hjemveien med en blomst. Jeg stod og så på alle de flotte orkideene og valgte tilslutt denne. Den blomstrer på ny og på ny. Og nå med flere blomster enn noen gang!! Minst 12 blomstrer! Jeg tror jeg valgte riktig orkide :)



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Fotoverden er interiør konkurransen snart over(frist 5.sep) og jeg har somlet meg til å delta.

Disse bildene under her et mitt bidrag.




6 kommentarer:

ninabakke sa...

Så flott at du blir med på interiørkonkurransen!

Flotte bilder

Anne sa...

Ååå for et heder innlegg til det som sikert er en alle tiders dame. Forbilder for oss alle sammen den generasjonen der!!


...og jeg, er like skrukkete i en alder av 40..., sukk...

Camilla Elstad sa...

Et flott innlegg! Hun var egentlig litt smålik mormor til de åtte ungene ;) Koselig :D

LiBeReJo sa...

flotte bilder og kjempe koslige mormor:) hyggelig dame:) må vel komme til ulefoss besøke hele familien din igjen:D

Miriam Elisabeth ツ sa...

Nina: Er i delta-på-konkurranser siget ;) Takk!

Anne: Hun er det! Og følte for å skrive om henne og bilde, når jeg skulle bruke bilder av orkideen til en konk.

Camilla: Hehe :) Ja, for mange år siden var hun jo bestemor til 8 unger :) hehe :)

Linda: Takk! Ja, syns d æ å ;) Både t Ulefoss og Sandnes ;)

Heges fotoblogg sa...

Din mormor ser ut som en flott dame. Ikke rart du er glad i henne :)

Ellers må jeg si det har skjedd mye på bloggen din siden sist jeg var her! Helt nytt alt sammen jo!