TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

... opp fra arkivet

Siden jeg driver og lager meg ei side på facebook, så har jeg noen dykk i arkivet for å finne presentable bilder..

Vet jeg har delt dette med dere før, men måtte bare legge det ut i disse nattetimer.


Det er mye stress her nå! Det er jo, som jeg sikkert har nevnt et par ganger, siste innspurt på studiet. Vel, siste innspurten begynner litt senere. Men er studiets siste halvår, skjønner dere. Og når man trenger motivasjon, styrke og energi som mest, så tar det og forsvinner...

Dette bildet fikk meg, midt i stresset, til å dra på smilebåndet :)


"En venn er mer kjær enn himmelens lys;
for det ville være bedre for oss at solen var utslukket enn at vi skulle bli uten venner."
Krysostomos



Med dette sitatet ønsker jeg dere en riktig god uke!
Bli gjerne tilhenger av meg på facebook :)


- Har du besøkt June Åsheim i dag og sett om hun har blogget? -

3 kommentarer:

Wenche sa...

Noko av det viktigaste du kan ha er venner! Ser ut som dåke har det godt sammen. Eit fint bilde, med god stemning.

Lykke til i innspurten! Eg har trua på at du klarar det heilt fint. Tenk at når du er ferdig med dette halvåret så kan du ta ein pause frå studiet og jobbe litt(viss det er det du vil) Etter dette halvåret har du klart å gjennomføre eit av måla dine. Det er godt gjort:-)

klem:-)

Inger Lise sa...

Lykke til med eksamanane og bachelor oppgava. Samme her elsker det bilde heger rett over senga.
Nydelig bilder du tar :)

camilla sa...

flott bilde av dere jentene :) hjemme i åkeren på ulefoss, kosi:) cam