TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Sorry!

For lite liv her inne!
Men er midt i eksamensrushet nå. Tidsfrist til fredagen ;)
Kan ikke love at det blir kjempe aktivitet her etterpå for da er det på an med bacheleoren. Tenk det! Hadde ikke trodd jeg kom til å klare meg så langt, men så vet jeg det ikke for sikkert helt enda da. Spørs om jeg består eksamensoppgavene... Hardt å være student!!

Fremdeles uten mitt kjære D40 som for tiden er i Estland og blir reparert. 5. uka uten fotografering(med det kamera) og 4. uker siden det ble levert inn. Blir gal jeg!?! Jammen er man avhengig av sitt kjære kamera. Nesten så livet stopper litt om når man er uten det... Følt det sånn noen gang? Kan love at det blir mer aktivitet når det er tilbake i mine hender :)
Jeg har plassert min blogg i Sandnesnorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

3 kommentarer:

Anne sa...

Er det mulig!!!!`????? kamera i Estland???? og så lenge uten lånekamera, ikke til å tro jo!!!!

Nei, oppforder hele bloggverden itl å skrive sinte mailer til den bønsj-gjengen!! eller....oppgi tlf nr, og vi bølle ringer alle sammen, he he

Hage og Foto entusiast sa...

Lykke til med Eksamen. Og så kjedelig med kameraet ditt. Så lang tid det tar. Håper du snart får det tilbake. :)

Dagrun sa...

Eksamen først, bilder etterpå! Helt enig med deg! Så spennende at du er i avslutningsfasen da.

Kjempefint bilde dette, flott struktur innover, men jeg skjønner at du savner kameraet da.