TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Skjønne, lille andunge i Stokkavann! ツ

Tidligere en dag denne uka var jeg ute på tur i arbeidstida. Ene eleven, en kollega og jeg gikk en god tur fra skolen, nedom Stokkavann og så på fuglene, opp på Madla Amfi i rulletrapper og heiser som belønning før vi vendte tilbake til skolen. Godt å få luftet seg i løpet av en arbeidsdag ツ

Den korte tiden vi var nede ved Stokkavann så jeg ei andemor med unger så skjønne som bare det ツ Så i dag(lørdag) visste jeg godt hvor dagens fototur skulle tilbringes ツ Kom dit og tok mange bilder av endene, måsene og svaneparet, men ingen andunger..., men så, når jeg egentlig hadde gitt opp og tenkt å dra en annen plass, da kom ei andemor med en unge. Betatt!! Og pluttselig kom enda ei andemor med enda flere unger ツ Ble der tilslutt i over 3 timer og du kan tro det ble mange bilder ツ Her er to bilder av skjønne andunger ツ


Det vil komme mer fra denne turen etterhvert, Stokkavann21.mai ツ
Ha ei fortsatt fin helg!! ツ

2 kommentarer:

Anne sa...

Har du sett på nusselige skapninger da :-) ble helt betatt jeg også Miriam, de virker jo så myke så myke, og DE fine bildene du har fått. Tenk å komme så utrolig nært da gitt, heldiggrisen :-)

Fin søndag ønskes deg, nyt den vennen.

Arnhild sa...

Så herlig blogg, stappfull av nydelige bilder!!

Takk for hyggelig kommentar også:))

For å komme nært innpå sky fugler og dyr bruker jeg kamuflasjetelt. Blir mye tålmodig venting, men det betaler seg som regel.:)))

Ha en fortsatt fin dag! :)