TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Vakker solnedgang!

Bildene er tatt om kvelden 1. mai.
Lillesøss og jeg fikk igjen låne onkels store bil og kjøre ut på fototur :)
Målet var Hellestøstranden for å se solnedgangen og leke litt mer med lukkertid :) Syns selv at jeg fikk mange skatter den kvelden :) Den største var å få se sola gå ned og kjenne havets brus gi meg en indre ro. Alt stress og alle bekymringer tok en pause i å tynge mine skuldre og mitt sinn :)


Etter stor forespørsel fra familie, venner og bekjente har jeg nå startet på et lite bokprosjekt :) Spennende arbeid, så får man se hva resultatet blir og om det kan bli suksess :)


Ha ei fin helg! :)

3 kommentarer:

Anne sa...

Sukk, så vakkert :-) det midterste blde her var bare WOW! men flotte de andre også ja Miriam.

Spennende med bok prosjekt da!

Kine sa...

Nydelige bilder Miriam! Moro å ta bilder om kvelden, man kan få så mye forskjellig på minnebrikken hvis man vil:)

Ha en finfin helg du også:)*klem*

Anonym sa...

Nydelige solnedgangsbilder!