TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Vårkveld på Solastranda


I kveld kjørte fetter'n min, lillesøss og jeg ut til Solastranda for å sjå sola gå ner i havet, lufte hundane og ta masse bilder :) Følte meg nesten som ei mamma på tur med søster, barn og hunder i bilen, hehe ;) Jeg kjørte onkels STORE bil!! :D Og klarte det bra enda jeg er blitt vant til å kjøre små biler :) Stor tillitt til meg når de lar meg ta bilen deres uten å selv være med!! :) :)


Jeg har nå nesten vært våken i 42 timer i strekk... Ufrivillig døgning... Kjenner det skal bli godt å lalle senga og håper jeg får sove. *krysser fingra for det* I mårra skal vi på båttur :)


Ha ei fortsatt fin helg! :)
Koser meg med slektsbesøk :)

3 kommentarer:

Anne sa...

FOR en solnedgang, og FOR en kveld :-) har du sett på makan, sikker på at dette var en opplevelse `live` også, hæledussan for noen farger Miriam...

Frandring på bloggen ja, ser da det kan du skjønne, så kreativ på så mange måter du jente, og ikke forstår je helt hvordan du gjør det heller. Skulle vel hatt en `vår oppussing` jeg også, både på blogg og sånn ellers, men tid? hvor blir nå den av spør nå jeg...

Håper du sover jeg ;-)

Anonym sa...

Flott bilder Miriam!
Jonas var superfornøyd med å få være med fototur. Han skal jobbe på macen med bilder nå - det blir paprazzi framover sa han.

PS - det er litt min bil også.......
klem fra moster

Fotokarusellen sa...

Veldig flotte bilder. Solastrand er vakker og du har dokumentert det på en vakker måte.