TIPS! Trykk på bildet og du får se det i større format

Nummer 501 (:

Jeg beklager at det har vært lite liv her, men som noen av dere vet har dette året vært ekstra tøft for meg i perioder på våren og nå på sensommer/høsten. Man har ikke så stor blogglyst når det stormer i livet, men nå lover jeg å komme sterkere tilbake (: Og nå har jeg pusset opp her inne og er klar for nye tider (:

Siden harddisken min fremdeles venter på å bli reparert, kan jeg ikke vise dere alle de bildene jeg tok i sommer. Åh, det er så mange bilder der som jeg gjerne skulle vist dere! Tiden får vise om dere og jeg noen gang får se disse bildene...

Vel, akkurat nå styrer og ordner jeg til å bli klar for tur. Klarer ikke å fatte at det virkelig skal skje, men det skal det (: Driver å planlegger bilder oppe i hode mitt og er spent på om jeg får tatt de (: Jeg skal til et land som jeg, helt siden jeg var lita, har drømt om å reise til! (: Åh, glede stor!!

Fotolysten har, som livet ellers, gått i bølger. Håper det blir bedre snart og det tror jeg faktisk det blir (:
Det er ikke lov å ta bildene mine,
men du får lov til å dele innleggene med andre så flere kommer innom her ;)

1 kommentar:

Anne sa...

Ta akkurat den tiden du trenger vennen, vi er her og venter på deg vi :-)

Det går litt opp og ned og i bølger for noen og enhver innimellom, glem ALDRI det Miriam, sånn at ikke føler deg så alene når det er som mørkest! litt livet også det sjø på en måte. Trøsten er at en alltid kommer sterkere ut på den andre siden.

Varm klem til deg fra meg.